Repareer jouw Asus snel en vakkundig bij FlyFix in Sneek

Repareer jouw Asus snel
en vakkundig bij FlyFix

  • Gratis haal- en
    brengservice
  • Gecertificeerde
    engineers
  • Originele
    onderdelen
  • Vliegensvlugge
    service
  • 12 maanden garantie
    op reparaties
Gespecialiseerd in Asus reparatie

Doet de microfoon van je Asus smartphone het niet meer, is je beeldscherm kapot door een (harde) val, wil je toestel niet meer opladen of start je smartphone helemaal niet meer door waterschade? Maak je geen zorgen, wij zijn er om je hier goed bij te kunnen helpen en streven ernaar je problemen binnen een dag op te lossen. Prijsindicaties zijn te vinden per reparatie op onze website, maar wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.

Wij werken met behulp van een haal- en brengservice om telefoonreparaties voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Via onze website kan een telefoonreparatie aangevraagd worden. Indien dit voor 12:00 uur gebeurt komt onze koerier nog dezelfde dag naar je toe om het toestel op te halen. Wij streven ernaar om het gerepareerde toestel de volgende dag weer thuis bij je af te leveren. Met onze vliegensvlugge service doen wij onze naam eer aan.

De onderdelen die wij gebruiken voor reparaties zijn van hoogstaande kwaliteit en iedere door ons uitgevoerde reparatie kent 12 maanden garantie op reparaties.

Uw toestel is
  • In de winkel binnen 1 uur gerepareerd
  • Met onze gratis haal- en brengservice binnen 2 werkdagen gerepareerd retour
  • Met onze gratis en verzekerde post binnen 3 werkdagen gerepareerd retour

Gratis haal- en brengservice

Wij komen je apparaat gratis ophalen op jouw locatie in
Friesland, Groningen en Drenthe.

Meld je toestel aan ter reparatie

Selecteer je merk, type en model en je gewenste reparatie online.

Onze koerier haalt je toestel op

Meld je reparatie voor 12:00 uur dan komt onze koerier dezelfde dag langs om het toestel op te halen.

Zorgvuldige reparatie door FlyFix

Je laptop wordt gerepareerd door de gecertificeerde FlyFix reparateurs.

Volg het reparatie proces online

Volg het reparatieproces via je persoonlijke FlyFix-profiel.

Ontvang je toestel binnen 48 uur retour

Binnen 48 uur ontvang je jouw toestel retour. We bezorgen hem bij je thuis.

Wat wil je laten repareren?

Scherm reparatie

Het beeldscherm van een Asus smartphone bestaat uit verschillende lagen met bijbehorende functies. Het touchscreen zorgt ervoor dat de smartphone ... met de hand bediend kan worden en het LCD- of OLED-scherm genereert het beeld. Scherm reparaties zijn nodig indien er scheuren in het beeldscherm zitten, het touchscreen niet (goed) reageert, de weergave van kleuren onjuist is of ingeval van andere vormen van schade aan het beeldscherm.

Waterschade reparatie

Doordat smartphones vrijwel altijd binnen handbereik zijn, is een ongelukje snel gebeurd. Neem bijvoorbeeld een glas drinken dat over het toestel ...heel valt, of een flinke regenbui die het toestel in de jaszak bereikt. Indien dit bij jou het geval is, is het zaak om de laptop zo snel mogelijk aan onze specialisten voor te leggen. Wij maken het toestel vochtvrij en zorgen ervoor dat eventuele corrosie verwijderd wordt. Snelheid is hierin echt must, waterschade kan namelijk snel veel schade aanrichten.

Apparaat onderzoek

Als het niet direct duidelijk is welke reparatie nodig is voor de problemen die je ervaart met je Asus smartphone ervaart, is het nodig ...dat wij een diagnose stellen. Op basis van onze diagnose laten wij je weten welke reparatie het best passend is en wat voor kostenplaatje hierbij hoort. In geval van waterschade zijn wij genoodzaakt om eerst een waterschade behandeling uit te voeren. Onze technische experts zijn bedreven in Asus reparaties welke zij uitvoeren met de juiste kennis en professionele apparatuur. Hierdoor worden problemen snel en efficiënt vastgesteld en worden de reparaties nauwkeurig uitgevoerd.

Batterij reparatie

Helaas is de originele batterijduur van Asus smartphones niet oneindig. Dit kan voor vervelende situaties zorgen. Bovendien kan een batterij waarvan de kwaliteit ... te wensen overlaat ervoor zorgen dat er andere klachten ontstaan met betrekking tot de hardware van het toestel. Alle batterij gerelateerde klachten doen wij uitvoerig onderzoek om te kijken in hoeverre wij dit

(Economische) Total loss-verklaring

Als de schade aan je Asus toestel groter is dan de (dag)waarde ervan, is er sprake van een economisch total loss toestel. Het is in zulke gevallen over het algemeen onverstandig ... om je toestel te laten repareren. Indien op je toestel belangrijke bestanden opgeslagen zijn zonder back-up kan het wél verstandig zijn om op reparatie over te gaan. Als dit bij jou het geval is zorgen wij ervoor dat je weer bij je bestanden kunt. Daarbij stellen wij een zogeheten ‘economische total loss-verklaring’ op welke je op kunt sturen naar je verzekeraar. Hier ben je echter alleen bij gebaat als je je schade kunt verhalen op een inboedel-, reis- of elektronicaverzekering.

Andere reparatie

Ook voor andere reparaties van je Asus smartphone kun je bij ons terecht. Denk hierbij aan het vervangen van knoppen, camera, luidspreker ...of microfoon.

Laagste Asus reparatie prijsgarantie!

FlyFix biedt de beste Asus service voor de laagste prijs. Wij staan garant voor 12 maanden garantie op reparaties en daarnaast de laagste prijsgarantie. Als je ergens een betere prijs vindt voor eenzelfde reparatie, brengen wij dit bedrag in mindering op je factuur

Jouw Asus apparaat in goede handen

Defect Asus apparaat

In deze tijd is een smartphone voor de meesten een onmisbaar apparaat. Wij begrijpen dat je schade aan Asus toestel zo snel mogelijk gerepareerd wilt hebben en hierbij helpen wij je graag. Of het nou ...gaat om een beeldscherm-/batterijvervanging, waterschade behandeling of een andere reparatie: wij staan voor je klaar met onze vliegensvlugge service. Wij begrijpen dat consumenten door alle telecomzaken het spreekwoordelijke bos niet meer zien. Daarom is het des te belangrijk dat wij van FlyFix uitleggen waarom juist wij de aangewezen partij zijn om je telefoon reparatie door uit te laten voeren. Onze vliegensvlugge haal- en brengservice met laagste prijsgarantie en levenslange garantie maakt het voor jou als consument een eenvoudige keuze. Vind je het spannend om je toestel op te sturen? Dat is nergens voor nodig. Op je persoonlijke profiel op FlyFix.nl kun je de stappen van het bestelproces op de voet volgen. Hoe sneller je het toestel bij ons aanmeldt, des te sneller is je toestel gerepareerd en weer klaar voor gebruik. Wacht dus niet langer dan nodig.

Garantie van Asus apparaten

Onze technische experts werken in hun reparaties uitsluitend met onderdelen van hoogstaande kwaliteit. Wij bieden daarbij 12 maanden garantie op elke Asus toestel reparatie. Mocht je een ...tijdje na je reparatie problemen ondervinden die geen andere oorzaak kennen dan de door ons verrichte reparatie, dan staan wij garant voor een kosteloze oplossing van het probleem.

Bestanden op Asus apparaat

Consumenten vragen zich vaak af of hun bestanden gespaard blijven bij een reparatie. Hierover hoef je je geen zorgen te maken: reparaties zijn altijd met gegevensbehoud. Je foto’s, video’s, contactenlijst en ... andere denkbare bestanden blijven dus gewoon op je toestel staan. Het is dus niet nodig om voorafgaand aan reparaties een back-up te maken. Consumenten doen er echter wel verstandig aan wanneer zij om de zoveel tijd een back-up maken omdat ieder apparaat het op een gegeven moment kan begeven.

FAQ & Support

Indien jouw Asus apparaat nog binnen de fabrieksgarantietermijn van 1 jaar valt, vervalt deze zodra wij het toestel gerepareerd hebben. Dit is echter geen enkele reden tot zorg: wij bieden 12 maanden garantie op de door ons verrichte reparaties. Zie het dus vooral als een ‘ingewisselde’ garantie. Wij werken met onderdelen van hoogstaande kwaliteit en gegevensbehoud en verzekeren al onze klanten adequate reparaties.

Bij alle door ons uitgevoerde reparaties is sprake van gegevensbehoud. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een laptop het op een gegeven moment kan begeven. Dit staat echter los van de reparaties die wij uitvoeren.

Nee, omdat wij alle reparaties uitvoeren met gegevensbehoud is het niet nodig om je toestel op te schonen voordat wij tot reparatie overgaan. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een laptop het op een gegeven moment kan begeven.

Wij voeren de reparaties gemiddeld binnen een half uur voor je uit. Ingeval van complexere problemen en bijbehorende reparaties kan de reparatie langer duren, maar dan laten wij dit altijd aan je weten.

Als je kiest voor onze gratis haal- en brengservice of onze gratis opstuurservice ontvang je je toestel doorgaans binnen twee dagen na ophalen/opsturen weer thuis. Dus als wij je toestel woensdag ophalen, krijg jij deze vrijdag weer thuis. Zondagen tellen hierin niet mee omdat toestellen dan niet gehaald en gebracht kunnen worden. Als je gebruik wilt maken van een spoedreparatie kunnen wij deze in overleg op locatie uitvoeren.

Zodra jij je toestelreparatie online bij ons hebt aangemeld kun je via je persoonlijke FlyFix-profiel het reparatie-/bestelproces inzien. Wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.

Als je een inboedel- of reisverzekering hebt worden de reparatiekosten van je toestel meestal vergoed. De bijbehorende voorwaarden variëren echter wel per verzekeraar. Om deze reden raden wij onze klanten aan om van tevoren altijd contact op te nemen met de verzekeraar. Hiervoor bieden wij de mogelijkheid tot een kosteloze offerte om voor te leggen aan verzekeraars. Over het algemeen dien je de reparatiekosten eerst voor te schieten om deze vervolgens te claimen bij je verzekeraar middels een factuur. Als je hier meer informatie over wilt raden wij je aan om je verzekeraar te raadplegen.