Bestellen en bezorgen
Bestellen en bezorgen
Meld je reparatie voor 12:00 uur dan komt onze koerier dezelfde dag langs om het toestel op te halen.
Bestellingen die vóór 17:00 geplaatst zijn bezorgen wij de volgende dag, maar met uitzondering van maandag en zondag (wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag). Zodra je je bestelling geplaatst hebt laten wij je via de mail weten wat de verwachte levertijd is.
Bestellingen met een waarde boven de €30,- bezorgen wij gratis. Voor het bezorgen van bestellingen onder de €30,- brengen wij €3,95 in rekening. Te repareren en gerepareerde apparaten halen en bezorgen wij altijd kosteloos.
Via je persoonlijke FlyFix-account kun je online inzien wat de status van je bestelling is. Zodra de status verandert stellen wij je via de mail op de hoogte.
Als je je bestelling al geplaatst hebt, maar je wilt het opgegeven adres wijzigen, neem dan contact met ons op zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken.
Als onze bezorger onverhoopt voor een dichte deur staat kun je online een afspraak maken voor een volgend tijdstip waarop de bezorger terugkomt. Wij brengen wel voorrijkosten in rekening als je niet thuis bent op het afgesproken tijdstip.
Neem alsjeblieft contact met ons op als je een artikel hebt ontvangen dat je niet besteld hebt. Stuur dit artikel retour en geef daarbij aan dat je dit verkeerd hebt ontvangen.
Neem alsjeblieft contact met ons op als je een artikel mist bij je bestelling. Natuurlijk zorgen wij er vervolgens voor dat je het artikel alsnog ontvangt.
Wij horen het graag als je onverhoopt een beschadigd pakket hebt ontvangen. Zo kunnen wij onderzoeken waar het mis is gegaan om dergelijke beschadigingen in de toekomst te voorkomen. Wij hopen dat de schade beperkt is tot het verpakkingsmateriaal en de artikelen intact zijn.