Repareer jouw Apple iPad 2019 snel en vakkundig bij FlyFix

Gratis haal- en
brengservice

Gecertificeerde
engineers

Originele
onderdelen

Vliegensvlugge
service

12 maanden garantie op reparaties

Gespecialiseerd in iPad reparatie

Doet de microfoon van je Apple iPad 2019 het niet meer, is je beeldscherm kapot door een (harde) val, wil je toestel niet meer opladen of start je tablet helemaal niet meer door waterschade? Maak je geen zorgen, wij zijn er om je hier goed bij te kunnen helpen en streven ernaar je problemen binnen een dag op te lossen. Prijsindicaties zijn te vinden per reparatie op onze website, maar wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.

Wij werken met behulp van een haal- en brengservice om telefoonreparaties voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Via onze website kan een telefoonreparatie aangevraagd worden. Indien dit voor 12:00 uur gebeurt komt onze koerier nog dezelfde dag naar je toe om het toestel op te halen. Wij streven ernaar om het gerepareerde toestel de volgende dag weer thuis bij je af te leveren. Met onze vliegensvlugge service doen wij onze naam eer aan.

De onderdelen die wij gebruiken voor reparaties zijn van hoogstaande kwaliteit en iedere door ons uitgevoerde reparatie kent 12 maanden garantie op reparaties.

 

Veelgestelde vragen

Jouw toestel

In de winkel binnen 1 uur gerepareerd

Met onze gratis haal- en brengservice binnen 2 werkdagen gerepareerd retour

Met onze gratis en verzekerde post binnen 3 werkdagen gerepareerd retour



Betrouwbare reparaties van begin tot eind.

Zorgvuldige reparaties, ondersteund door jarenlange ervaring

01. Meld je toestel aan

Selecteer je merk, type en model en je gewenste reparatie online.

02. We kijken met aandacht

Eerlijk advies, heldere uitleg. Altijd persoonlijk.

03. Repareren zoals het hoort

Originele onderdelen waar mogelijk, kwaliteit altijd gegarandeerd.

04. Vliegensvlug gefixed

Originele onderdelen waar mogelijk, kwaliteit altijd gegarandeerd.

05. Pas tevreden als jij het bent

We leveren pas op als alles klopt — tot in de details.

FAQ & Support

A

Wij voeren de reparaties gemiddeld binnen een half uur voor je uit. Ingeval van complexere problemen en bijbehorende reparaties kan de reparatie langer duren, maar dan laten wij dit altijd aan je weten.

A

Als je kiest voor onze gratis haal- en brengservice of onze gratis opstuurservice ontvang je je toestel doorgaans binnen twee dagen na ophalen/opsturen weer thuis. Dus als wij je toestel woensdag ophalen, krijg jij deze vrijdag weer thuis. Zondagen tellen hierin niet mee omdat toestellen dan niet gehaald en gebracht kunnen worden. Als je gebruik wilt maken van een spoedreparatie kunnen wij deze in overleg op locatie uitvoeren.

A

FlyFix werkt met originele onderdelen. In sommige gevallen is het voordeliger om te kiezen voor een zogeheten OEM scherm, deze schermen zijn van identieke kwaliteit en drukken de kosten van de reparatie. Al onze reparaties hebben altijd 12 maanden garantie op het onderdeel en de reparatie.

A

Indien jouw apparaat nog binnen de fabrieksgarantietermijn van 1 jaar valt, vervalt deze zodra wij het toestel gerepareerd hebben. Dit is echter geen enkele reden tot zorg: wij bieden 12 maanden garantie op de door ons verrichte reparaties. Zie het dus vooral als een ‘ingewisselde’ garantie. Wij werken met onderdelen van hoogstaande kwaliteit en gegevensbehoud en verzekeren al onze klanten adequate reparaties.

A

Bij alle door ons uitgevoerde reparaties is sprake van gegevensbehoud. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven. Dit staat echter los van de reparaties die wij uitvoeren.

A

Nee, omdat wij alle reparaties uitvoeren met gegevensbehoud is het niet nodig om je toestel op te schonen voordat wij tot reparatie overgaan. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven.

A

Zodra jij je toestelreparatie online bij ons hebt aangemeld kun je via je persoonlijke FlyFix-profiel het reparatie-/bestelproces inzien. Wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.

A

Als je een inboedel- of reisverzekering hebt worden de reparatiekosten van je toestel meestal vergoed. De bijbehorende voorwaarden variëren echter wel per verzekeraar. Om deze reden raden wij onze klanten aan om van tevoren altijd contact op te nemen met de verzekeraar. Hiervoor bieden wij te mogelijkheid tot een kosteloze offerte om voor te leggen aan verzekeraars. Over het algemeen dien je de reparatiekosten eerst voor te schieten om deze vervolgens te claimen bij je verzekeraar middels een factuur. Als je hier meer informatie over wilt raden wij je aan om je verzekeraar te raadplegen.