Repareer jouw Microsoft snel en vakkundig bij FlyFix

Gespecialiseerd in Microsoft reparatie
Doet de microfoon van je Microsoft smartphone het niet meer, is je beeldscherm kapot door een (harde) val, wil je toestel niet meer opladen of start je smartphone helemaal niet meer door waterschade? Maak je geen zorgen, wij zijn er om je hier goed bij te kunnen helpen en streven ernaar je problemen binnen een dag op te lossen. Prijsindicaties zijn te vinden per reparatie op onze website, maar wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.
Wij werken met behulp van een haal- en brengservice om telefoonreparaties voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Via onze website kan een telefoonreparatie aangevraagd worden. Indien dit voor 12:00 uur gebeurt komt onze koerier nog dezelfde dag naar je toe om het toestel op te halen. Wij streven ernaar om het gerepareerde toestel de volgende dag weer thuis bij je af te leveren. Met onze vliegensvlugge service doen wij onze naam eer aan.
De onderdelen die wij gebruiken voor reparaties zijn van hoogstaande kwaliteit en iedere door ons uitgevoerde reparatie kent 12 maanden garantie op reparaties.
Jouw toestel
Wat wil je laten repareren?
Scherm reparatie
Het beeldscherm van een Microsoft smartphone bestaat uit verschillende lagen met bijbehorende functies. Het touchscreen zorgt ervoor dat de smartphone met de hand bediend kan worden en het LCD- of OLED-scherm genereert het beeld. Scherm reparaties zijn nodig indien er scheuren in het beeldscherm zitten, het touchscreen niet (goed) reageert, de weergave van kleuren onjuist is of ingeval van andere vormen van schade aan het beeldscherm.
Waterschade reparatie
Doordat smartphones vrijwel altijd binnen handbereik zijn, is een ongelukje snel gebeurd. Neem bijvoorbeeld een glas drinken dat over het toestel heen valt, of een flinke regenbui die het toestel in de jaszak bereikt. Indien dit bij jou het geval is, is het zaak om het toestel zo snel mogelijk aan onze specialisten voor te leggen. Wij maken het toestel vochtvrij en zorgen ervoor dat eventuele corrosie verwijderd wordt. Snelheid is hierin echt must, waterschade kan namelijk snel veel schade aanrichten.
Apparaat onderzoek
Als het niet direct duidelijk is welke reparatie nodig is voor de problemen die je ervaart met je Microsoft smartphone ervaart, is het nodig dat wij een diagnose stellen. Op basis van onze diagnose laten wij je weten welke reparatie het best passend is en wat voor kostenplaatje hierbij hoort. In geval van waterschade zijn wij genoodzaakt om eerst een waterschade behandeling uit te voeren. Onze technische experts zijn bedreven in Microsoft reparaties welke zij uitvoeren met de juiste kennis en professionele apparatuur. Hierdoor worden problemen snel en efficiënt vastgesteld en worden de reparaties nauwkeurig uitgevoerd.
Batterij reparatie
Helaas is de originele batterijduur van Microsoft smartphones niet oneindig. Dit kan voor vervelende situaties zorgen. Bovendien kan een batterij waarvan de kwaliteit te wensen overlaat ervoor zorgen dat er andere klachten ontstaan met betrekking tot de hardware van het toestel. Alle batterij gerelateerde klachten doen wij uitvoerig onderzoek om te kijken in hoeverre wij dit op kunnen lossen.
(Economische) Total loss-verklaring
Als de schade aan je Microsoft toestel groter is dan de (dag)waarde ervan, is er sprake van een economisch total loss toestel. Het is in zulke gevallen over het algemeen onverstandig om je toestel te laten repareren. Indien op je toestel belangrijke bestanden opgeslagen zijn zonder back-up kan het wél verstandig zijn om op reparatie over te gaan. Als dit bij jou het geval is zorgen wij ervoor dat je weer bij je bestanden kunt. Daarbij stellen wij een zogeheten ‘economische total loss-verklaring’ op welke je op kunt sturen naar je verzekeraar. Hier ben je echter alleen bij gebaat als je je schade kunt verhalen op een inboedel-, reis- of elektronicaverzekering.
Andere reparatie
Ook voor andere reparaties van je Microsoft smartphone kun je bij ons terecht. Denk hierbij aan het vervangen van knoppen, camera, luidspreker of microfoon.
Laagste reparatie prijsgarantie!
FlyFix biedt de beste service voor de laagste prijs. Wij staan garant voor 12 maanden garantie op reparaties en daarnaast de laagste prijsgarantie. Als je ergens een betere prijs vindt voor eenzelfde reparatie, brengen wij dit bedrag in mindering op je factuur.

Gratis haal- en brengservice
Wij komen je apparaat gratis ophalen
op jouw locatie in Friesland.

01. Meld je toestel aan ter reparatie

02. Onze koerier haalt je toestel op

03. Zorgvuldige reparatie door FlyFix

04. Volg het reparatie proces online

05. Ontvang je toestel binnen 48 uur retour
FAQ & Support
Hoelang duurt een telefoonreparatie door FlyFix gemiddeld?
Wij voeren de reparaties gemiddeld binnen een half uur voor je uit. Ingeval van complexere problemen en bijbehorende reparaties kan de reparatie langer duren, maar dan laten wij dit altijd aan je weten.
Wanneer krijg ik mijn gerepareerde toestel terug van FlyFix?
Als je kiest voor onze gratis haal- en brengservice of onze gratis opstuurservice ontvang je je toestel doorgaans binnen twee dagen na ophalen/opsturen weer thuis. Dus als wij je toestel woensdag ophalen, krijg jij deze vrijdag weer thuis. Zondagen tellen hierin niet mee omdat toestellen dan niet gehaald en gebracht kunnen worden. Als je gebruik wilt maken van een spoedreparatie kunnen wij deze in overleg op locatie uitvoeren.
Werkt Flyfix met originele onderdelen?
FlyFix werkt met originele onderdelen. In sommige gevallen is het voordeliger om te kiezen voor een zogeheten OEM scherm, deze schermen zijn van identieke kwaliteit en drukken de kosten van de reparatie. Al onze reparaties hebben altijd 12 maanden garantie op het onderdeel en de reparatie.
Behoud ik mijn fabrieksgarantie na reparatie door FlyFix?
Indien jouw apparaat nog binnen de fabrieksgarantietermijn van 1 jaar valt, vervalt deze zodra wij het toestel gerepareerd hebben. Dit is echter geen enkele reden tot zorg: wij bieden 12 maanden garantie op de door ons verrichte reparaties. Zie het dus vooral als een ‘ingewisselde’ garantie. Wij werken met onderdelen van hoogstaande kwaliteit en gegevensbehoud en verzekeren al onze klanten adequate reparaties.
Behoud ik mijn gegevens/bestanden op mijn te repareren apparaat?
Bij alle door ons uitgevoerde reparaties is sprake van gegevensbehoud. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven. Dit staat echter los van de reparaties die wij uitvoeren.
Is het nodig dat ik mijn bestanden van mijn toestel afhaal?
Nee, omdat wij alle reparaties uitvoeren met gegevensbehoud is het niet nodig om je toestel op te schonen voordat wij tot reparatie overgaan. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven.
Wat is de status van mijn reparatieproces?
Zodra jij je toestelreparatie online bij ons hebt aangemeld kun je via je persoonlijke FlyFix-profiel het reparatie-/bestelproces inzien. Wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.
Hoe zit het met de betaling van de reparatie als ik verzekerd ben?
Als je een inboedel- of reisverzekering hebt worden de reparatiekosten van je toestel meestal vergoed. De bijbehorende voorwaarden variëren echter wel per verzekeraar. Om deze reden raden wij onze klanten aan om van tevoren altijd contact op te nemen met de verzekeraar. Hiervoor bieden wij te mogelijkheid tot een kosteloze offerte om voor te leggen aan verzekeraars. Over het algemeen dien je de reparatiekosten eerst voor te schieten om deze vervolgens te claimen bij je verzekeraar middels een factuur. Als je hier meer informatie over wilt raden wij je aan om je verzekeraar te raadplegen.