Bestellen en Bezorgen
Als ik mijn toestel aanmeldt ter reparatie, wanneer wordt dit toestel dan bij mij opgehaald?
Meld je reparatie voor 12:00 uur dan komt onze koerier dezelfde dag langs om het toestel op te halen.
Wat is de levertijd bij FlyFix?
Bestellingen die vóór 17:00 geplaatst zijn bezorgen wij de volgende dag, maar met uitzondering van maandag en zondag (wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag). Zodra je je bestelling geplaatst hebt laten wij je via de mail weten wat de verwachte levertijd is.
Welke bezorgkosten rekent FlyFix?
Bestellingen met een waarde boven de €30,- bezorgen wij gratis. Voor het bezorgen van bestellingen onder de €30,- brengen wij €3,95 in rekening. Te repareren en gerepareerde apparaten halen en bezorgen wij altijd kosteloos.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Via je persoonlijke FlyFix-account kun je online inzien wat de status van je bestelling is. Zodra de status verandert stellen wij je via de mail op de hoogte.
Kan ik mijn bestelling nog op een ander adres laten bezorgen?
Als je je bestelling al geplaatst hebt, maar je wilt het opgegeven adres wijzigen, neem dan contact met ons op zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als onze bezorger onverhoopt voor een dichte deur staat kun je online een afspraak maken voor een volgend tijdstip waarop de bezorger terugkomt. Wij brengen wel voorrijkosten in rekening als je niet thuis bent op het afgesproken tijdstip.
Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld.
Neem alsjeblieft contact met ons op als je een artikel hebt ontvangen dat je niet besteld hebt. Stuur dit artikel retour en geef daarbij aan dat je dit verkeerd hebt ontvangen.
Ik mis een artikel bij mijn bestelling.
Neem alsjeblieft contact met ons op als je een artikel mist bij je bestelling. Natuurlijk zorgen wij er vervolgens voor dat je het artikel alsnog ontvangt.
Ik heb een beschadigd pakket ontvangen.
Wij horen het graag als je onverhoopt een beschadigd pakket hebt ontvangen. Zo kunnen wij onderzoeken waar het mis is gegaan om dergelijke beschadigingen in de toekomst te voorkomen. Wij hopen dat de schade beperkt is tot het verpakkingsmateriaal en de artikelen intact zijn.
Vragen of advies nodig?
De technische experts van FlyFix staan klaar om al je vragen te beantwoorden.
Neem contact met ons op online of bezoek onze winkel in Sneek voor persoonlijk advies. Wij staan je graag te woord.
