Repareer jouw tablet snel en vakkundig in Sneek

Gratis haal- en
brengservice

Gecertificeerde
engineers

Originele
onderdelen

Vliegensvlugge
service

12 maanden garantie op reparaties

Gespecialiseerd in tablet reparatie

Een tablet heeft tegenwoordig een belangrijke rol binnen de meeste gezinnen en bedrijven. Daarom is het erg belangrijk dat je tablet goed werkt. Een kapotte tablet door een scheur in het scherm of een gebroken scherm helpt daar niet bij. Daarnaast is de kans dat er vocht het toestel indringt erg groot, wat leidt tot nog meer schade.

Bij FlyFix repareren we elk merk tablet en hebben de meeste onderdelen ook op voorraad. Denk hierbij aan alle typen schermen voor de iPad en andere merken maar ook de accu’s die erbij horen. Naast het vervangen van schermen en accu’s doen we bij FlyFix ook ieder ander type reparatie. Dit kan variëren van het vervangen van je behuizing als deze gebogen is of het vervangen van de laadpoort als je tablet slecht of helemaal niet oplaadt.

Als je niet zeker weet wat er mankeert aan je tablet kun je langskomen in de winkel waar onze experts klaar staan om je te helpen en te adviseren. Dit kan met of zonder afspraak!

Geen tijd om langs te komen? Wij halen je toestel gratis op, en leveren hem weer gerepareerd retour op het gewenste adres. Of stuur je toestel gratis op met de verzekerde post. Wij versturen je een verzendlabel die je dan kan gebruiken om je toestel te versturen.

 

Veelgestelde vragen

Jouw toestel

In de winkel binnen 1 uur gerepareerd

Met onze gratis haal- en brengservice binnen 2 werkdagen gerepareerd retour

Met onze gratis en verzekerde post binnen 3 werkdagen gerepareerd retour



Betrouwbare reparaties van begin tot eind.

Zorgvuldige reparaties, ondersteund door jarenlange ervaring

01. Meld je toestel aan

Selecteer je merk, type en model en je gewenste reparatie online.

02. We kijken met aandacht

Eerlijk advies, heldere uitleg. Altijd persoonlijk.

03. Repareren zoals het hoort

Originele onderdelen waar mogelijk, kwaliteit altijd gegarandeerd.

04. Vliegensvlug gefixed

Originele onderdelen waar mogelijk, kwaliteit altijd gegarandeerd.

05. Pas tevreden als jij het bent

We leveren pas op als alles klopt — tot in de details.

FAQ & Support

A

Wij voeren de reparaties gemiddeld binnen een half uur voor je uit. Ingeval van complexere problemen en bijbehorende reparaties kan de reparatie langer duren, maar dan laten wij dit altijd aan je weten.

A

Als je kiest voor onze gratis haal- en brengservice of onze gratis opstuurservice ontvang je je toestel doorgaans binnen twee dagen na ophalen/opsturen weer thuis. Dus als wij je toestel woensdag ophalen, krijg jij deze vrijdag weer thuis. Zondagen tellen hierin niet mee omdat toestellen dan niet gehaald en gebracht kunnen worden. Als je gebruik wilt maken van een spoedreparatie kunnen wij deze in overleg op locatie uitvoeren.

A

FlyFix werkt met originele onderdelen. In sommige gevallen is het voordeliger om te kiezen voor een zogeheten OEM scherm, deze schermen zijn van identieke kwaliteit en drukken de kosten van de reparatie. Al onze reparaties hebben altijd 12 maanden garantie op het onderdeel en de reparatie.

A

Indien jouw apparaat nog binnen de fabrieksgarantietermijn van 1 jaar valt, vervalt deze zodra wij het toestel gerepareerd hebben. Dit is echter geen enkele reden tot zorg: wij bieden 12 maanden garantie op de door ons verrichte reparaties. Zie het dus vooral als een ‘ingewisselde’ garantie. Wij werken met onderdelen van hoogstaande kwaliteit en gegevensbehoud en verzekeren al onze klanten adequate reparaties.

A

Bij alle door ons uitgevoerde reparaties is sprake van gegevensbehoud. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven. Dit staat echter los van de reparaties die wij uitvoeren.

A

Nee, omdat wij alle reparaties uitvoeren met gegevensbehoud is het niet nodig om je toestel op te schonen voordat wij tot reparatie overgaan. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven.

A

Zodra jij je toestelreparatie online bij ons hebt aangemeld kun je via je persoonlijke FlyFix-profiel het reparatie-/bestelproces inzien. Wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.

A

Als je een inboedel- of reisverzekering hebt worden de reparatiekosten van je toestel meestal vergoed. De bijbehorende voorwaarden variëren echter wel per verzekeraar. Om deze reden raden wij onze klanten aan om van tevoren altijd contact op te nemen met de verzekeraar. Hiervoor bieden wij te mogelijkheid tot een kosteloze offerte om voor te leggen aan verzekeraars. Over het algemeen dien je de reparatiekosten eerst voor te schieten om deze vervolgens te claimen bij je verzekeraar middels een factuur. Als je hier meer informatie over wilt raden wij je aan om je verzekeraar te raadplegen.